Умови гарантії

Повернення

За яких умов можно повернути товар?

  • пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
  • не має слідів експлуатації і збережена комплектація
  • збережено упаковку, товарний чек
  • відсутні сторонни написи, наліпки
Ми не приймемо повернення якщо будуть порушенні вищезазначені умови

Як повернути товар?

  1. заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть у коробку
  1. запакуйте та відправте кур’єрською службою

Як повернути кошти?

Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару

Гроші повертаються протягом 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.

Гарантії

Умови надання гарантії на поліуретанові вироби?

Гарантійний талон - є частиною бланку, який підтверджує відправлення зазначеного переліку товарів зі складу виробництва. Гарантія на товар надається виключно у відповідності до поданих нижче умов.

ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ:

  1. На товари, які були перевірені менеджером за наданим він кодом автомобіля і відповідність деталей була підтверджена. (він код розкрився програмою каталогом і деталь повністю відповідає оригінальному номеру)
  2. Початок гарантійного терміну починається з дня отримання деталі.
ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ:
  1. На деталі підібрані без перевірки по ВІН КОДУ менеджером
  2. Деталі до електромобілів
  3. Деталі до вантажівок, спецтехніки, сільгосптехніки, мотоциклів та інших засобів та виготовлені під індивідуальне замовлення.
  4. Гарантія не надається при втраті гарантійного талону (стосується товарів ТМ ПоліПро)
  5. В подушках двигуна гарантія надається виключно на матеріал - не просяде, не відслоїться та не потріскається. На вібрацію гарантія не розповсюджується!
  6. На металеві частини подушок та опор та метизної групи гарантія не розповсюджується. 

Загальні умови надання гарантії?

  • товар не має механічних або інших пошкоджень
  • товар використовувався за інструкцією
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції

Як здати товар по гарантії?

  1. підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
  1. заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
  1. запакуйте та відправте кур’єрською службою
Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної

Який порядок (процес) обробки рекламації?

Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розглядання від 14 до 30 днів.

Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.

У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.

Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.

Хто покриває транспорті витрати?

Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.

Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.

Вартість послуг автосервісу не компенсується.

Як надіслати товар кур’єрською службою

Оформіть відправлення за реквізитами:

Отримувач - ФОП Медуниця Марина Миколаївна (обов'язково ФОП, посилки на фіз особу з пошти не забирає курь'ер)
Телефон - 099-429-70-69
Вид доставки - склад-склад
Адреса - м.Шостка, НП 4 (габаритні посилки НП 1)
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати

Які товари можна повернути а які ні?

Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:

  • предмети сангігієни
  • товари в аерозольній упаковці
  • трубна продукція, скло
  • електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
  • товар привезений під замовлення з іншої країни